Ai un restaurant? Alege un meniu special… #ExpressoftTechnology
Din perspectiva de angajat, să activezi în industria HoReCa înseamnă, în primul rând, să-ți placă să lucrezi cu oamenii. Să fii atent la nevoile lor, să fii în permanență disponibil să rezolvi orice problemă care s-ar putea ivi. Chiar dacă suntem atât de diferiți, de la personalitate la loc de muncă, toți ne dorim ca, atunci când pășim într-un hotel sau restaurant, să ne simțim bine, să avem parte de servicii de calitate și de interacțiuni prietenoase. Dar ne dorim, bineînțeles, ca toate acestea să se întâmple în timp util.
Angajați fericiți înseamnă clienți mulțumiți
În calitate de PR și Social Media Manager al unui lanț hotelier din București (ce au în administrare și două restaurante a la carte), mă întâlnesc cu anumite situații în care trebuie să gestionez cu atenție fiecare detaliu din comunicarea cu clienții. Mai ales cu cei care, din diferite motive, pleacă nemulțumiți de serviciile noastre.
Deși nu întotdeauna se recunoaște acest aspect, toate restaurantele se confruntă, la un moment dat, cu situația neplăcută în care trebuie să explice unui client de ce i-a sosit mâncarea prea rece sau de ce i s-a adus un alt preparat pe care nu l-a comandat. Bineînțeles, astfel de momente sunt ultimele pe care ne dorim să le experimentăm în domeniul nostru. De aceea, ne concentrăm atenția și energia pentru a preîntâmpina astfel de situații și pentru a fi întotdeauna pregătiți pentru clienți cu cele mai înalte standarde. Un prim pas este acela de a fi la zi cu tehnologia din această industrie.
Restaurant fine dining și Expressoft Technology, combinația ideală pentru o afacere de succes
Așa cum este cazul celor mai multe domenii de activitate din societatea actuală, dezvoltarea tehnologiei a condus la un crearea unui mediu de lucru mult mai plăcut angajaților, cu unelte ce le fac viața mult mai ușoară la job.
Atunci când lucrezi într-un restaurant fine dining, pe lângă un bucătar profesionist și un meniu cu preparate rafinate, ai nevoie de un software marcaj restaurant, parte a unui întreg sistem bine pus la punct, aceasta fiind, zic eu, soluția de marcaj și gestiune potrivită afacerii tale.
Dacă ții cont de trei ingrediente principale atunci când îți dezvolți afacerea, drumul către succes se scurtează considerabil. Rețeta este lăudată de toți managerii de restaurante: „un soft de vânzare rapid pentru POS, un program de gestiune precis, un sistem de raportare performant și personalizat”.
Meniul nostru preferat
De-a lungul timpului, am tot promovat meniurile restaurantelor în care lucrez. De data aceasta, lucrurile stau altfel. 😀 Meniul pe care vi-l pun la dispoziție astăzi este unul într-adevăr special… În el vom regăsi numeroase preparate din bucătăria* Expressoft Technology.
*Bucătăria este deschisă 24/7, oferind training și suport tehnic de câte ori aveți nevoie de ajutor.
Prima pagină: De ce să alegi o aplicație Expressoft destinată restaurantului tău?
Gestionare mese în crustă de sos personalizat – Gestionezi mult mai bine rezervările, având la dispoziție o schemă a tuturor meselor din locație.
Bavaroise de fidelizare – Cu ajutorul unor instrumente dedicate, îți poți convinge mai ușor oaspeții să revină în restaurantul tău.
Tartar de POS restaurant – La nevoie, poți emite rapid o factură fiscală direct din POS.
Pappardelle cu note de plată – La o masă cu mai multe persoane, poți separa (la cerere) notele de plată sau le poți transfera de la o masă la alta.
Mignon de plată în cont client sau în cont companie – Pe lângă faptul că aplicația Expressoft îți oferă posibilitatea acceptării unor metode de plată multiple, individuale sau combinate (numerar, card, tichete de masă electronice etc.), utilizarea acesteia îți poate genera venituri recurente datorită facilității plată în cont (client, respectiv companie).
*
A doua pagină: Beneficii ale soluției software de control al gestiunii
Chateaubriand Ușor de utilizat – Aplicația are o interfață prietenoasă, fiind ușor de utilizat chiar și de către persoanele mai puțin familiarizate cu tehnlogia.
Mușchiuleț de inventar cu peste 150 de rapoarte specifice – Inventarul poate fi realizat mult mai ușor cu ajutorul aplicației, existând posibilitatea reglării stocului scriptic prin introducerea stocului faptic. (Stocurile se actualizează automat.) Poți emite în format PDF sau Excel orice raport privind o analiză a costurilor, managerială, a aprovizionării, consumurilor, stocurilor sau vânzărilor.
Piure de aplicații de contabilitate integrate – În aplicație, pentru menținerea unei evidențe mai clare a întregii activități, pot fi integrate aplicații ca: Saga, Platforma, ISIS, Winmentor, Contab SQL.
Ravioli cu NIR-uri – După ce înregistrezi documentele de intrare, generezi NIR-uri, iar produsele pot fi introduse în gestiuni diferite.
Platou cu plăți furnizori – Acest modul te ajută în organizarea plăților către furnizori, dar și a cashflow-ului zilnic, săptămânal, lunar.
*
A treia pagină: Beneficii ale soluției de marcaj mobil ce favorizează creșterea mobilității în locația ta.
Salată de reducere de până la 60% – Această reducere se referă la timpul de preluare a comenzilor, ospătarii nefiind nevoiți să se mai deplaseze până la bucătărie pentru a preda o comandă.
Fusilli cu meniu personalizat – Clienții ce-și doresc modificarea preparatelor (lipsa sau adăugarea de ingrediente) pot face asta fără nicio grijă. Informațiile sunt transmise automat, în timp real, personalului din bucătărie sau bar.
Steak de siguranță cu sos de atenție – Accesarea aplicației se realizează printr-un cod PIN individual, aspect ce ajută în monitorizarea activității fiecărui utilizator în parte. Timpul pe care fiecare ospătar îl câștigă prin utilizarea aplicației se transformă într-o atenție mai mare acordată clienților.
Maccheroni cu eficiență a coordonării – Ospătarul poate folosi un dispozitiv mobil pentru a primi imediat notificare atunci când o comandă este gata, plus detaliile acesteia (masa la care trebuie să ajungă, de exemplu).
*
A patra pagină: Beneficii ale aplicației destinate gestionării corecte și rapide a comenzilor din bucătărie.
Supreme de afișaj cu sos alb de listă sau tabel – În bucătărie, este foarte importantă organizarea eficientă. Un astfel de „preparat” te ajută prin faptul că, pe măsură ce sunt pregătite, felurile de mâncare dispar din această listă.
Magret de flux operațional optimizat – reduce semnificativ timpul de pregătire al produselor, iar clienții vor fi serviți mult mai repede, având satisfacția savurării unor preparate calde și delicioase.
Clătite cu timp scurt de servire a comenzilor și tastatură specială – Dacă nu ai la dispoziție un spațiu extins, acest tip de tastatură te ajută să navighezi mai ușor în lista de comenzi. Datorită acestei aplicații, comenzile sunt procesate mult mai repede, iar riscul de a încurca o comandă cu o alta este mult diminuat. Se reduc astfel și pierderile de stoc și de timp.
Carpaccio de reducere de costuri cu avertizare vizuală și rondele de creștere a vânzărilor – Pentru că totul se petrece într-un sistem informatic (prin avertizare vizuală), nu mai este necesar să printezi comenzile.
*
A cincea pagină: Beneficii ale soluției dedicate organizării și administrării evenimentelor.
Baghetă crocantă cu scheme de amenajare – Fiecare eveniment pe care îl organizezi în restaurantul tău (folosit și ca salon de nunți, botezuri, aniversări, așa cum este cazul meu, de exemplu) necesită un anume aranjament al meselor. În loc să îl proiectezi pe cont propriu de mai multe ori (cu alte aplicații), mai degrabă folosești un „preparat” Expressoft Event și ai scăpat de această grijă.
Simfonie de costuri optimizate – Aplicația calculează automat costurile și afișează adaosurile comerciale aferente, astfel îți poți stabili de la început o marjă de negociere cu clientul.
Grad de ocupare cunoscut cu profitabilitate în 7 pași – Îți planifici mult mai bine evenimentele în momentul în care folosești aplicația. Și asta pentru că poți vizualiza programarea pe zile a acestora. Curios care sunt cei 7 pași ai profitabilității? Recapitulare: „configurare, alocare resurse, transmitere ofertă, generare contract, deschidere eveniment în soluția de vânzare myCheck, marcare produse, emitere factură și bon fiscal”.
Timp planificat pe pat de gestionare – Atunci când găzduiești și organizezi numeroase evenimente (de orice tip), gestionarea resurselor reprezintă o importantă sursă de economie în bugetul business-ului tău. Aplicația te ajută în acest sens, iar timp câștigat va fi unul prețios pentru amintirile frumoase ale oaspeților tăi.
Dacă ți s-a făcut poftă de preparatele noastre speciale (pe numele lor adevărate: echipamente specializate pentru HoReCa + software personalizat + instalare, training și suport tehnic 24/7) sau, pur și simplu, îți dorești să-l implementezi în restaurantul tău, poți lua legătura cu bucătarul șef (aflat la Swan Office&Technology Park, Clădirea Henley, Et. 3, Șos. Bucuresti Nord nr. 15-23, Voluntari, România). Sau, mai simplu, îl poți contacta la + 40 21 201 11 02 sau la adresa de e-mail: sales@expressoft.eu). Rămâne la (cea mai bună) alegerea ta!
#Proba9 SuperBlog | Restaurantele inteligente – misiune posibilă! by Expressoft Technology
3 comentarii
Expressoft Technology
Buna,
Iti multumim pentru interesul acordat probei noastre in cadrul editiei aniversare Superblog.
Iti dorim mult succes, atat in cadrul competitiei cat si in tot ceea ce intreprinzi!
Cu ganduri bune,
Echipa Expressoft.
Georgiana Mihaila
Mulțumesc! 🙂
Pingback: