Branduri, campanii eficiente și poza cu Petrișor Obae :D
Am participat marți la conferința „Branduri, campanii eficiente” – de unde și prima parte a titlului. Mi-am notat o grămadă de chestii, ca o fată sârguincioasă ce sunt. 🙂 Vi le spun cu bulbi? Biensur! 🙂
- Primul care ne-a vorbit a fost Petrișor Obae, jurnalistul care a făcut un brand din paginademedia.ro, site de referință pentru oamenii din presa românească. Țin minte că, la un curs de la facultate, însuși profesorul de televiziune Robert Turcescu ne-a recomandat pagina, spunând că nu ar trebui să treacă o zi fără să fi intrat pe acolo. Mai târziu, mi-am dat seama că sloganul site-ului, „Zilnic, prima sursă”, își atingea astfel scopul declarat de Petrișor Obae în timpul discursului său. Ceea ce am reținut de la el: „un brand nu se lansează, el se construiește în mintea consumatorului”. La finalul conferinței, am fost de părere că el a avut cel mai bun discurs. Am făcut și poză. 😀 I am really proud! 😀
- Teodora Juravle a fost reprezentanta brandului Carrefour și mi s-a părut că a avut o prezentare foarte bună din punct de vedere vizual. Mi s-a părut foarte bine pregătită, a acoperit principalele campanii ale Carrefour și a fost coerentă în explicații. Ce am reținut: brandul de succes trebuie să fie relevant, consecvent, coerent și seducător. Plus asta:
- Ioana Mucenic de la Pastel a venit, de asemenea, cu o prezentare care a avut ca temă centrală inovația în campaniile de comunicare. Am reținut: dacă ai o idee, ești creativ; dacă o implementezi, atunci ești inovativ. Plus două clipuri drăguțe:
https://www.youtube.com/watch?v=g1cQblTJA_g
- Doru Panaitescu ne-a vorbit despre pasiunea de a fotografia păsări, despre cum face mii de kilometri prin România cu o mașină 4×4 (cu bătaie lungă către brandul sponsor, GoodYear), dar promovează ideea „poți face off-road și cu o mașină nemodificată”. Am văzut câteva fotografii din călătoriile sale, a răspuns multiplelor întrebări, a oferit două cărți cadou, am râs, am aflat lucruri extrem de interesante. Și mi-a amintit de ce ador muntele și cât de mult îmi lipsește în fiecare zi. 🙂
- Marius Nedelcu a venit ca reprezentant World Class, sponsor principal al conferinței. A umplut scena, a știut cum să implice oamenii în discursul său și chiar m-a surprins. Mă gândeam că nu pune Akcent pe comunicare, dar chiar se pricepe la asta. Am reținut:
- Au mai vorbit, pe rând, Ioana Lințoiu, Raluca Georgescu, Mugur Pătrașcu și Adelina Oprea. Nu am reținut mai nimic de la ei. Nici numele. Le-am copiat din agendă. 😀
- Mulțumesc prezentatoarei evenimentului (Dorina Florea, TVR1) care m-a făcut să mă simt spectator al Cerbului de Aur de la Mamaia, din cadrul Festivalului Callatis. All in one. :))
Oricum, mie mi-a plăcut. Am aflat multe lucruri noi despre ce înseamnă un brand, cum poți eficientiza o campanie de comunicare sau despre cum să te bagi în seamă cu un om pe care îl admiri și să constați că e foarte… om. 🙂 Haștag Petrișor Obae. De ce? Uite, de-asta. :)) Ok. See ya! 😀
6 comentarii
T's Secrets
note to T: maine sa vii sa citesti inca o data mai atent aici ce a povestit G, ca e util si interesant. Daca uit – pls beep me somehow – 😀
Pisica Neagră
:)) te alinți. se citesc ușor bulbii mei. și mai sunt și lejeruți. cu video, cu foto amuzante. oricum, vino și mâine. 😀 :*
T's Secrets
e 1.16 si mi-am dat cu ulei de migdale anticearcan. Desi am senzatia ca in afara de „vedere blurata” n-o sa am prea mari rezultate la ritmul de pierdut orele de somn pe care-l am. Si ma gandeam sa citesc mai pe indelete cand is un pic mai odihnita si eventual vad mai bine 😀 Si, desigur, ma si alint. Meow 😀 Pup
Pisica Neagră
:)) să zici mai multe despre uleiul ăsta. 😀 și glumeam. să citești cu atenție pentru că sunt idei scurte și la obiect, dar sunt relevante și mi s-au părut numai bune de împărtășit cu voi. :* noapte bună, T! mergi la somn că mâine e abia joi! mai e până pe 1 mai. :))
T's Secrets
da – te anunt daca vad vreo schimbare notabila. sleep/purr tight 😀
Pisica Neagră
:*