Jurnalism,  Particip, nu asist!,  Radiografia unei zile

Branduri, campanii eficiente și poza cu Petrișor Obae :D

Am participat marți la conferința „Branduri, campanii eficiente” – de unde și prima parte a titlului. Mi-am notat o grămadă de chestii, ca o fată sârguincioasă ce sunt. 🙂 Vi le spun cu bulbi? Biensur! 🙂

  • Primul care ne-a vorbit a fost Petrișor Obae, jurnalistul care a făcut un brand din paginademedia.ro, site de referință pentru oamenii din presa românească. Țin minte că, la un curs de la facultate, însuși profesorul de televiziune Robert Turcescu ne-a recomandat pagina, spunând că nu ar trebui să treacă o zi fără să fi intrat pe acolo. Mai târziu, mi-am dat seama că sloganul site-ului, „Zilnic, prima sursă”, își atingea astfel scopul declarat de Petrișor Obae în timpul discursului său. Ceea ce am reținut de la el: „un brand nu se lansează, el se construiește în mintea consumatorului”. La finalul conferinței, am fost de părere că el a avut cel mai bun discurs. Am făcut și poză. 😀 I am really proud! 😀

o pisica neagra si paginademedia.ro

  • Teodora Juravle a fost reprezentanta brandului Carrefour și mi s-a părut că a avut o prezentare foarte bună din punct de vedere vizual. Mi s-a părut foarte bine pregătită, a acoperit principalele campanii ale Carrefour și a fost coerentă în explicații. Ce am reținut: brandul de succes trebuie să fie relevantconsecventcoerent și seducător. Plus asta:

  • Ioana Mucenic de la Pastel a venit, de asemenea, cu o prezentare care a avut ca temă centrală inovația în campaniile de comunicare. Am reținut: dacă ai o idee, ești creativ; dacă o implementezi, atunci ești inovativ. Plus două clipuri drăguțe:

https://www.youtube.com/watch?v=g1cQblTJA_g

  • Doru Panaitescu ne-a vorbit despre pasiunea de a fotografia păsări, despre cum face mii de kilometri prin România cu o mașină 4×4 (cu bătaie lungă către brandul sponsor, GoodYear), dar promovează ideea „poți face off-road și cu o mașină nemodificată”. Am văzut câteva fotografii din călătoriile sale, a răspuns multiplelor întrebări, a oferit două cărți cadou, am râs, am aflat lucruri extrem de interesante. Și mi-a amintit de ce ador muntele și cât de mult îmi lipsește în fiecare zi. 🙂
  • Marius Nedelcu a venit ca reprezentant World Class, sponsor principal al conferinței. A umplut scena, a știut cum să implice oamenii în discursul său și chiar m-a surprins. Mă gândeam că nu pune Akcent pe comunicare, dar chiar se pricepe la asta. Am reținut:

  • Au mai vorbit, pe rând, Ioana Lințoiu, Raluca Georgescu, Mugur Pătrașcu și Adelina Oprea. Nu am reținut mai nimic de la ei. Nici numele. Le-am copiat din agendă. 😀
  • Mulțumesc prezentatoarei evenimentului (Dorina Florea, TVR1) care m-a făcut să mă simt spectator al Cerbului de Aur de la Mamaia, din cadrul Festivalului Callatis. All in one. :))

Oricum, mie mi-a plăcut. Am aflat multe lucruri noi despre ce înseamnă un brand, cum poți eficientiza o campanie de comunicare sau despre cum să te bagi în seamă cu un om pe care îl admiri și să constați că e foarte… om. 🙂 Haștag Petrișor Obae. De ce? Uite, de-asta. :)) Ok. See ya! 😀

Comments

comments

6 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

error: Content is protected !!