Evenimente

5 idei delicioase pe care le-am aflat la Food Bloggers 2018 – Summer Edition

Miercuri. 9 și ceva dimineața. Plec de acasă în grabă, mi-am pus în minte să nu întârzii. Măcar de data asta. 😀 Aveam să ajung la fix. Unde? La JW Marriott, gazda evenimentului Food Bloggers 2018 – Summer Edition, unde vedeta este…… mâncareaaa! #ochiînformădeinimă

Cafeaua mea de dimineață (Nesspresso)

5 idei delicioase pe care le-am aflat la Food Bloggers 2018, ediția de vară

Chiar acum câteva momente am oprit cuptorul. Am făcut pâine de casă cu semințe (de floarea soarelui, dovleac, in și susan). După ce, la prânz, am avut ciorbă de legume și legume la grătar – sparanghel, ardei roșu și broccoli. Alaltăieri am gătit cartofi noi la cuptor, cu roșii cherry și usturoi. Pentru sos am folosit aceeași rețetă ca pentru paste carbonara – bacon, smântână, usturoi și ceapă tocate mărunt. O bunătate, ce să mai zic.. 😀

Vedeta zilei: cartofi noi cu mărar și brânză

Care e ideea? Vreau să zic că am plecat de la Food Bloggers mai motivată într-ale gătitului sănătos. Că de gătit, am început să gătesc mai des de mai multă vreme. În schimb, acum am conștientizat parcă mai mult importanța legumelor pentru a avea o alimentație sănătoasă și echilibrată. Mai ales că acum știu că ar trebui să consumăm aproximativ 900g legume/zi.

Ce am (mai) reținut?

  • O persoană care ține dietă se gândește la mâncare de vreo 400 de ori pe zi. În loc să faci asta, mai bine te-ai hrăni arătând mai multă grijă alimentelor sănătoase. Dietele drastice nu te ajută absolut deloc. Va trebui să îi arăți corpului tău că îl iubești și, din acest motiv, îl hrănești corespunzător. Dieta prin înfometare nu va face decât să activeze starea de alertă în corp, iar acesta va începe să rețină grăsimi. E simplu. 3 mese principale și 2 gustări.
  • Sportul neînsoțit de o alimentație sănătoasă (dieta prin calculul caloriilor) nu îți va fi de mare ajutor. Ba dimpotrivă. Aici pot să confirm și eu printr-o experiență personală. Am început pe la sfârșitul lui februarie să merg la sala de fitness, iar rezultatele la care mă așteptam au întârziat să apară. Dieta era la fel de haotică, bazată pe mâncare gătită, dar și pe fast food și mult dulce. Acum, de când cu vara și salatele ei, am rectificat și acest aspect. Și respect (?) proporția de 20% derapaje culinare 😀 cu 80% alimente sănătoase.
  • Zahărul este un condiment, nu un aliment. Am reținut că un produs trebuie să conțină între 2-10% zahăr pentru a fi bun de consum. Dincolo de această limită, produsul devine unul nesănătos (din acest punct de vedere). Am descoperit că am răbdare să verific eticheta produselor. Iar treaba asta mă încântă maxim. 😀 A, da! Am înlocuit zahărul alb cu cel brun. Natural, obținut din trestie de zahăr. Sau cel puțin, ei așa susțin la Ingrediente. ^_^
  • Medicina viitorului va fi nutriția. Noi trăim viitorul. Am ajuns deja acolo. Unde trebuie să fim atenți la ceea ce mâncăm, mai ales într-o lume în care este promovat consumerismul de orice natură. Lucrurile nu mai sunt lăsate să se dezvolte la timpul lor. Nu sunt doar oamenii grăbiți. În secolul vitezei, mâncăm banane ce se coc pe vas și roșii coapte forțat. Se recomandă ca fructele să fie consumate fără coajă. Chiar și cireșele. S-a spus de mai multe ori pe parcursul conferinței că plant based food (mâncarea bazată pe plante) este cel mai important trend de food. Și cumva, fără să-mi dau seama, alimentația mea de ceva vreme a început să fie colorată cu din ce în ce mai mult verde..
  • Ar trebui să ținem cont de așa-numita farfurie sănătoasă, adică farfuria alcătuită din 50% legume, un produs de origine animală și două felii de pâine integrală.
„Tipul acela cu cocktail-urile” :)) – un show fain, dar gustul smoothie-ului nu a fost chiar grozav. 😀

Colțul cel mai interesant mi s-a părut cel de la Tefal.

Și-au prezentat noile aparate de smoothie-uri, iar noi am avut prilejul de a ne simți (mai) aproape de Vama Veche.

În sesiunea a doua, maeștrii bucătari au dezbătut subiectul restaurantelor și al preparatelor tradiționale românești.

Deși afară ne așteptau mititeii aceștia. Americănești. :))

Rețete de vară (și nu numai) pe opisicaneagra.ro #încurând

Dincolo de toate aceste detalii, vreau să spun că am descoperit (deja!) câteva rețete delicioase și, foarte important, simplissime. 😀 Rețete cu cartofi la cuptor, legume la grătar, oh, gustoasele legume la grătar, omlete cu broccoli sau salată de roșii cu avocado. Cred că o să mai citiți pe aici și câte ceva despre cum bucătăresc eu pe-acas’. 😀

Vă las aici și un GIF, să nu ziceți că sunt rea și că nu împart cu voi. Pozele, nu mâncarea. 😀

 

Comments

comments

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: